Monday 20 October 2014

Tudung Labuh @ iffah_couture


Assalamualaikum semua..

Hari ni sekadar nak memperkenalkan tudung keluaran saya..
Kalau berminat boleh kunjungi instagram iffah_couture atau boleh PM saya di sini saja..

Gambar di bawah ni ada menunjukkan saya memakai jubah keluaran iffah_couture..Sebenarnya saya dan iffah_couture bekerjasama untuk keluaran Jubah Madeena. Kepada sesiapa yang nak beli Jubah beserta tudung boleh mendapatkan harga promosi RM178 satu set..dengan tiada charge penghantaran..Berbaloi tak..? Serius cakap jubah ni sangat selesa..sejuk dan tidak jarang..Untuk sesiapa yang nak beli tudung sahaja perlu membuat tempahan dahulu..sebab saya jual bukan semata untuk berniaga..Sekadar berkongsi apa yang saya gunakan sekarang buat saudari yang mencari tudung yang syarii dan dalam masa yang sama mementingkan keselesaan, praktikal, dan yang penting murah dan sesuai di pakai ke mana sahaja..

Perkenalkan tudung labuh bidang 45 Syari' Hannah by SuriaRashid..






 green brown
 Soft pink
 skin
 silver


 dark grey
Sekian..love ya..

Sekadar berkongsi..

No comments:

Post a Comment