Monday 29 September 2014

Jubah Raya Berkualiti, Cantik dan Murah..Berbaloi sangat!!


Salam semua..actually nak kongsi satu produk dengan penggemar jubah..Baru baru ni berkenalan dengan satu pengeluar jubah yang best sangat..Boleh tengok koleksi dekat instagram iffah_couture. Iffah couture ni buat jubah muslimah..maksudnya jubahnya tak ikut bentuk badan tau..perhiasan minimal dan yang paling penting tak jarang dan sangat selesa dipakai.. Kain yang digunakan juga berkualiti..kalau tempah sendiri pun harga akan jadi lebih kurang or mahal sikit dari harga yang iffah couture tawarkan..
Macam jubah yang saya pakai ni harga cuma RM 150..oleh kerana beli dua pasang...dapat lagi diskaun tau..suka..suka...suka..

Bestnya pasal jubah ni..sebab zipnya di depan..so untuk para ibu yang menyusu macam saya sangatlah menyenangkan dan melapangkan akal fikiran time nak keluar berjalan..Apa taknya, tak payah dah fikir nak pakai baju apa..sarung ja jubah ni dan boleh menyusu bebila masa diperlukan..

Di bahagian tangan pun ada zip untuk menyenangkan kita untuk mengambil wuduk..Senang kan?
So sesiapa yang berminat boleh usha instagram dia iffah_couture.. Ada banyak pilihan warna lain yang mungkin korang akan suka..May b lepas raya haji ni akan keluar pula siri sequin..ala-ala bella ammara jubah..tapi beli kat sini tentunya lebih kualiti, murah dan cantik..Berbaloi sangat...!! Cepat sebelum habis stoknya..

Untuk sesiapa yang nak beli jubah ni dengan harga best, sila bagi tahu password suriarashid pada owner iffah_couture untuk dapat harga best tau! jangan lupa..


OK, bye sayang! Muahh






1 comment:

  1. Cuba tgk di www.facebook.com/momwithlove..bnyk jubah menyusu cantik2 kat sana gak.

    ReplyDelete