Wednesday 30 July 2014

My Bff Dah Bertunang!!

Assalamualaikum,

Selamat Hari Raya semua..Ahahaaaa..masih lagi dalam mood raya la korang...I pun masih dalam mood raya walau pun sudah melaporkan diri di pejabat..Huhuhuhuuu..sedih la..
OK..stop dulu cerita bab raya..entri kali ni nak cerita bab majlis pertunangan my BFF aka Yani or nama penuh Khairiyani Ahmad..Akceli my bff ni kawan I sejak Tadika tau..dari kecil membesar bersama..masuk sekolah rendah dan menengah bersama..Cuma masa ditingkatan empat kita berpisah menyambung pelajaran di sekolah pilihan masing-masing..Masuk kolej sama brand tapi beza tempat dan masuk U pun sama..Universiti Utara Malaysia nuhh..Walaupun masa kat Uni kami tak rapat..macam lost contact pun hadaa...tapi bagi I dia tetap my BFF..But yang menariknya sampai kini kami masih erat..walau memasing sibuk dengan life memasing..

So nak dijadikan cerita, raya kedua lepas, my bff ni nak bertunang..Alhamdulillah..bertunang juga akhirnya kawanku sorang..Harap selamat sampai ke jinjang pelamin hendaknya dan kekal sehingga ke Jannah bersama..InsyaAllah...

Oleh kerana my bff ni sedia maklum yang kawan dia sorang ni beria sangat nak makeup kan dia, maka dijemputnya lah kawan dia yang sorang tu untuk makeupkan dia..(Faham kah kailian????) Ok senang cerita, I makeup artist yang tak berapa pro ni telah makeupkan my bff tu...Suka sangat iolls tau dapat makeupkan mybff..Harap my Bff tu puas hatilah dengan hasil tangan iolls...(*__*)...

So apa kata kita tgk gambar kat bawah ni noh?..Jom...

Yani nak kan makeup yang simple dan sweet..




Ni gambar just after makeup..belum pecah minyak lagi..so gebu la skit..



Sarung cincin..

So sad, aku tak sempat nak tengok adegan ni..
Dari kiri Cikin, Tengku Nadiana, Yani Farzana


Yani dan tunangannya...Semoga sampai ke jinjang pelamin ya korang...
Tengoklah si En Tunang, berpeluh sakan..mesti gabra kan..duduk pun jauh jerr..diorang ni di satukan oleh pihak keluarga..Berjumpa pun ada kot sekali dua jer..Alhamdulillah..semoga berkat hubungan kalian..
Aku cuma berdoa kalian bahagia nanti..


No comments:

Post a Comment