Monday 16 June 2014

Tips: Deco Ruang Tamu Idea Untuk Pasangan yang Baru Berkahwin..

Assalamualaikum..
Cuti sekolah telahpun berlalu..maka dengan itu semakin berkuranglah mood mood kenduri kendara majlis resepsi, nikah dan segalanya yang berkaitan dengan PERKAHWINAN..

Ada pasangan yang baru sahaja kawen sekarang semestinya pening kepala nak menyusun kehidupan baru setelah bergelar seorang suami dan isteri..Ada sahaja yang hendak dibuat..dan yang paling pening apabila bab-bab penyediaan tempat tinggal  untuk si isteri tercinta..

Ada pasangan yang dah stabil boleh dah bersenang lenang masuk rumah sendiri yang dah dibeli 2 tahun lepas..ada yang mampu masuk rumah sewa...ada yang stay dengan mertua..ada yang share dengan adik beradik yang lain...semuanya ada rezeki dan sebab masing-masing..

Namun kat sini makngah tak nak cakap bab rumah sewa or rumah sendiri..Kita nak tengok idea nak deco rumah..Kalau tak dapat beli rumah, dapat deco pun jadilah kan...So sempena musim kawen nih, nak la juga share contoh deco ruang tamu yang boleh dijadikan panduan buat isteri atau suami di luar sana tu...Mana tahu boleh membantu kalian kan..So selamat mencuba..














OK..thanks

Love ya..

No comments:

Post a Comment